Naerunäoga ummikutesse

erksad, kuid ökonoomsed mootorid, disain, suhteliselt ruumikas maanteel ebamugav, kõrge sisemüra, odav viimistlus

Väike, pisike, tibatilluke – need on sõnad, mis sobivad Peugeot 107 iseloomustamiseks kõige paremini, vaata siis, mis nurga alt tahes.

Olgu selleks siis auto välismõõtmed (pikkus 3,43 meetrit), mootor (1,0 liitrit) või hind (120 900 krooni). Ainus, mis eelöelduga vastuollu läheb, on lai peugeotlik naeratus ehk suur-suur naerusuine ava esikaitserauas, millega 107 teid vastu võtab.

Mootoreid on 107-l kaks: ottomootor Toyota päritolu ja 1,4liitrine HDi PSA toodang. Ülimalt ökonoomsed on mõlemad – keskmiseks kuluks märgitakse vastavalt 4,6 ja 4,1 liitrit saja kilomeetri kohta. Numbrid numbriteks, kuid tegelik tähendus jõuab kohale alles siis, kui olete paagi mõnesaja krooni eest täis tankinud: te aina sõidate ja sõidate ja sõidate ning elektrooniline kütusenäidik seisab ikka samas asendis.

Ja senikaua, kuni püsite linnas, on sõita tore. Tõsi, nii mootori- kui teemüra on 107-s paljuvõitu ja autos on vaid kaks kõlarit (mida tagaistujad üldse ei kuule), kuid see-eest mahub sõiduk läbi igast pisemastki praost.

Seest üllatavalt ruumikas

Maanteele satutakse 107-ga tõenäoliselt harvem ning õige ongi. Näiteks aukliku Peterburi tee alguses raputab see nii, et laseks hoo lubatud 90 asemel meelsasti 70-le. Vähemalt napima pöördemomendiga bensiinimootori korral on tükk tegu, et ees venivast veokast mööda saada.

Et 107 katusejoon läheb peaaegu sirgelt kuni tagumise piilarini välja, jätkub pearuumi ka taga. Kui olematu pakiruum välja arvata, on 107 õigupoolest uskumatult ruumikas ning neljale täiesti piisav.

Seest on 107 omamoodi ja rõõmsailmeline nagu väliskujustuseltki. Rooli kohal on vaid üks suur ümmargune “kell”: spidomeeter, mille sisse on paigutatud veel läbisõidu ja allesjäänud kütuse näidikud.

Et auto hinda saaks madalal hoida, on standardvarustuse nimekiri lühike: sealt puuduvad nii tagumised peatoed kui elektriaknad. Vähemalt on alati kaasas ABS, kaks turvapatja ja kolmepunktiturvavööd.

Hinnad, nagu öeldud, algavad 120 900kroonist, diisli eest peab välja käima 156 900 krooni.

Soodsa alghinnaga, ilus ja hea juhitavusega, kuid mürarikas ja nadi standardvarustusega linnaauto.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind156 900 kr
MootorR-4, diisel 1398 cm3
Võimsus40 kW (54 hj) 4000 p/min
Pöördemoment130 Nm 1750 p/min
Käigukast5käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus154 km/h
Kiirendus15,6 s
Kütusekulu4,1 l / 100 km
Hooldevälp-
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.