Pöörane Meriva
- -
Opeli mahtuniversaal Meriva näib sobivat ringrajale sama palju kui plätud ülikonnaga või tossud õhtukleidiga, aga võta näpust – OPC versioonina sobib küll.
OPC (Opel Performance Center) värskeima mudeli Meriva kapoti all on 1,6liitrine turbomootor, mil võimsust 180 hobujõudu. Kui lisada veel muudetud veermik, mis n-ö tava-Meriva sõbralikult pehme asemel on sportlikult jäik, on rooli taga tunne, kui kihutaks unenäos: päris elus ei ole ju võimalik, et väikese mahtuniversaaliga kardiraja kurvide neelamine saaks kuidagiviisi nauditav olla.
222 km/hMeriva OPC ei ole muidugi nii terav kui näiteks Astra OPC, kuid klassikuuluvust arvestades palju sportlikum, kui oskaks oodata: rool on täpne, reaktsioon juhi soovidele kiire ning kiirendus innukas. Meriva OPC tippkiirus on seejuures 222 km/h, kiirendusvõime 0–100 km/h 8,2 sekundit. Ei pea vist ütlema, et sportliku vedrustuse ja 205/45 mõõdus rehvidega, mis on tõmmatud 17tollistele valuvelgedele, ei ole Meriva OPC auklikul teel nii mugav kui tema tavaseades sõsar.
Piisavalt praktiline
Juhi ja eesistmel reisija istmed on Recarolt. Korralik külgtugi võimaldab juhil kurve võttes juhtimisele keskenduda ega sunni teda klammerduma rooli külge, et istmel püsida. Samas ei ole istmed liiga sportlikud, vaid mõõdukalt pehmed.
Meriva OPC kui mahtuniversaali puhul nii oluline praktiline külg pole samuti kuhugi kadunud – istmed saab endiselt alla klappida ning soovi korral teha 180hobujõulisest mahtuniversaalist 180hobujõulise kaubiku.
-
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind330 786 kr |
MootorR-4, otto 1598 cm3 |
Võimsus132 kW (180 hj) 5500 p/min |
Pöördemoment230 Nm 2200–5500 p/min |
Käigukast6käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus222 km/h |
Kiirendus8,2 s |
Kütusekulu7,8 l / 100 km |
Hooldevälp- |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |