Praktiline, kuid mitte igav

praktilisus, disain, mugavus, roolitunnetus, baastaseme varustus

Peugeot 207 SW sisemuse iga sentimeeter on leidnud kasuliku rakenduse, kuid tegu pole kaubavaguniga – ei disainilt ega sõiduomadustelt.

Pisut alla 200 000 krooni algavate hindade ning laia mootorivalikuga universaal-207 naudib omas klassis veel mõnda aega sooloesineja staatust, varsti lisanduvad universaal-Clio ning sama tüüpi kerega Fabia. Kuid lihtne ei saa neil kummalgi olema, 207 SW seab lati kõrgele.

Universaali põhiväärtuse ehk praktilisusega on 207 SW-l asjalood kõige paremas korras. Korrapärase kujuga 337liitrise pakiruumi saab hõlpsalt tagaistmete arvelt suurendada sileda põrandaga veoruumiks. Tagaluugil võib eraldi avada vaid akna, mis on abiks kergemate kandamitega ja kitsastes parkimisoludes. Sõitajeruumi mahub mugavalt neli täiskasvanut, viiekesi läheb väikeses autos muidugi kitsaks.

Nii nagu välimuses säilis luukpära 207 särtsakus, pole kuhugi kadunud säde ka sõiduomadustes. Kui ebamäärane roolitunnetus välja arvata, liigub luukpärast tosina sentimeetri võrra pikem universaal vilkalt ja innukalt.

Varustusnimekiri võimaldab 207 SW-l olla enamat kui lihtsalt väike universaal. Olgu siinkohal nimetatud klaaskatus (Premium-tasemel põhinimekirjas), sõitjateruumi nahkviimistlus või võimalus sisemust lõhnastada spetsiaalse parfüümiga (mõlemad lisavarustuses). Odavaima mudeli (199 900 krooni) ostja peab aga arvestama lisaväljaminekutega näiteks raadiole ja konditsioneerile.

Lai mootorivalik

207 SW bensiinimootorite valik algab tagasihoidlikust 75hobujõulisest ja ulatub turbo abil 175hobujõudu arendava RC-versiooni jõuallikani. Viimane maksab esimesest üle 100 000 krooni rohkem, 319 900 krooni. Mõistagi on kahel nimetatud mudelil erinevusi palju enam kui vaid mootor. Diiselmootoreid pakutakse 90- ja 100hobujõulisena, hinnad algavad diislitel 239 900 kroonist.

Proovisõiduautol olnud 1,6liitrine 120hobujõuline mootor näib nii oma soetusmaksumuse (207 SW hinnad sellega varustatuna algavad 229 900 kroonist) kui ka omaduste poolest (9,6 sekundiga paigalt sajani, keskmine kulu 6,3 liitrit sajale kilomeetrile) väikesele universaalile õnnestunud valikuna.

asjalik universaal, mis näeb hea välja ja mahutab palju. Lai mootorivalik annab võimaluse nii kokkuhoiuks kui ka sportlikuks sõiduks.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind264 900 kr
MootorR-4, otto, 1598 cm3
Võimsus88 kW (120 hj) 6000 p/min
Pöördemoment-
Käigukast5käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus200 km/h
Kiirenduss9,6 s
Kütusekulu8,6/5,0/6,3 l / 100 km
Hooldevälp20 000 km
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.