Traditsiooniliselt tasemel

mootori omadused, juhitavus, varustus tagaistme ruumikus, pedaalide umber kitsas

Peugeot on kiirete väikeautode loojana tuntud ammustest aegadest, legendaarsele 205 GTi-le oli järglaseks 206 RC, nüüd pakutakse kiirusefännidele 207 sportversiooni.

Peugeot 207 RC kasutab BMW-ga koostöös loodud 1,6liitrist turbomootorit. Proovisõidu esimene päev kujutas endast kahjuks pettumust: põhjuseks võis olla parasjagu väljas möllanud marutorm ja valesse kohta jõudnud niiskus, ent korralikult tööle õnnestus masin saada alles napilt enne esindusse tagasiviimist. Ning siis näitas RC ennast absoluutselt täisverelise kähkusõiduautona.

Sportlik ka seest

128kilovatise jõuallika näol on tegu kahtlemata õnnestunud inseneritööga. Hobujõud lisanduvad progressiivselt, mingit järsku edasirapsimist nagu eelmises numbris kirjeldatud Cupra puhul ei ole ning 100 km/h tuleb isegi veidike kiiremini – 7,1 sekundiga. Seejuures on Peugeot’ sõitjateruum tühikäigul sisuliselt hääletu ja kiirenduselgi meeldivalt tsiviliseeritud – tõsi, mõnele ehk meeldiks just tummisem helitaust enam. Küll saab auto iseloomust aimu sellest väljaspool seistes.

RC kahest nahatüübist kombineeritud korvistmed on tõeliselt sportlikud ning seejuures ka igapäevasõiduks täiesti kasutuskõlblikud. Tagumised reisijad istuvad eesmistest kõrgemal, jalaruumi on neil napilt. Pisukese etteheite saab teha ka juhi töökohale – nimelt on piduri ja gaasipedaal mõne varasema Peugeot’ kombel üksteisele nii lähedale asetatud, et king kipub ikka piduripedaali taha kinni jääma või siis mõlemat korraga vajutama – mis siis veel kobakatest talvesaabastest rääkida.

Harjuma peab ka RC tundlike piduritega – esialgu peatub auto ikka nii, et reisijad on ninaga esiklaasis. Suurepärane on elektrilise võimendusega rool: parklas ülikerge, kuid maanteel ja kurvides täpselt nii jäik ja täpne kui sooviks. Kiitust võib avaldada ka vedrustusele, mis sobib nii pühapäeval ringrajal nautimiseks kui ka esmaspäeval munakiviteel talutavalt tööle sõitmiseks.

Standardvarustus on nagu enamikul teistelgi sarnastel sportmudelitel rikkalik, sisaldades automaatseid klaasipuhasteid, parkimisabi, kliimaseadet jne.

oma klassi kindel tipptegija – kiire, nautiva juhitavusega, kuid lihtsalt kasutatav ka igapäevaselt. Norida saab vaid pisiasjade kallal

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind309 900 kr
MootorR-4, otto, 1598 cm3, turbo
Võimsus128 kW (175 hj) 6000 p/min
Pöördemomentpole teada
Käigukast5käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus220 km/h
Kiirendus7,1 s
Kütusekulu9,9/5,2/7,2 l / 100 km
Hooldevälp30 000 km
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.