Mitu autot ühes: Peugeot 308 SW
praktilisus, ümberseatavus, avarus, sõidumugavus kitsavõitu teise rea istmed
Peugeot 308 SW sõitjateruumi saab ümber seada seitsmeistmelisest sõiduautost üheistmeliseks kaubikuks.
Võtmesõna on seejuures kolmest erinevast istmest koosnev teine istmerida – lisaks nende kokkuklappimisele saab neid ka vähese vaevaga autost välja tõsta. Kolmanda rea istmed kuuluvad lisade nimekirja ning kui need soetatud, võib neidki suurema veovajaduse korral nii kokku klappida kui ka eemaldada. Sõltuvalt tüübist saab ka esiistme seljatoe alla klappida ning vedada rohkem kui kolme meetri pikkuseid esemeid.
Prooviautol kolmas istmerida puudus, mistõttu ei saa anda hinnangut ka seal reisimise mugavuse kohta. Tootja nimetab neid ajutisteks istmeteks ning lisab, et hästi tunnevad end seal kuni 1,7 meetri pikkused.
Teise rea kolm võrdset istet on igati praktilised sõitjateruumi ümber seadmise mõttes, kuid täiskasvanutele veidi kitsad sihtotstarbeliseks kasutuseks. Kui taga istub kaks inimest, siis nende kahe vahel laiub küll ohtralt vaba ruumi, kuid mõlema õlg on vastu seina. Rohkem keskele istumise teevad ebamugavaks istmepatjade servad. Samas jagub jalaruumi luukpäramudelist kümme sentimeetrit pikema telgede vahega SW-s eriti lahedalt.
Pakiruumi mahuks teatab Peugeot kolmanda istmereata 573 liitrit, kui teine istmerida välja tõsta, kasvab see enam kui kahekuupmeetriseks.
Mugav minek
308 SW sõitjateruumi kohal kaardub automaailma üks suurimad klaaskatuseid, läbipaistva katuseosa pindalaks teatab Peugeot 1,68 ruutmeetrit. Kui pilvi vaadata ei taha, saab klaaskatuse elektrilise ajamiga rulooga katta.
Varustatuna 150hobujõulise bensiinimootoriga liigub 308 SW reipalt, keskmine kütusekulu on tootja teatel 7,5 liitrit sajale kilomeetrile. Sõiduomaduste peamine märgusõna on mugavus – auklik kruusatee pole 308 SW-le mingiks probleemiks, kindla, kuid mitte just sportlikuna saab iseloomustada ka käitumist kurvilisel maanteel.
Universaalkerega Peugeot 308 hinnad algavad 224 900 kroonist, rohkemate võimalustega SW-l 264 900 kroonist. Kuna Peugeot’ müük Eestis on alles uuestisünni alguses, pole infopuudusel võimalik anda täpsemat ülevaadet varustusest.
Mugav ja praktiline pereauto. Muidu nutikas tagaistmete lahendus võib täiskasvanud reisijatele olla veidi ebamugav.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind284 900 kr |
MootorR-4, otto, 1598 cm³ |
Võimsus110 kW (150 hj) 5800 p/min |
Pöördemoment- |
Käigukast6käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus209 km/h |
Kiirendus9,6 s |
Kütusekulu5,8/10,6/7,5 l / 100 km |
Hooldevälp- |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |