Koli või sisse
ruumikus ja praktilisus, mugav sõit napivõitu baasvarustus
Peugeot Partner Tepee puhul sobib imehästi kasutada veidi kulunud võrdlust ratastel eluaseme Muhvi autoga. Ja muide, tähendab ju Tepeegi elamut – indiaanlaste püstkoda–telki.
Kui valima peaks ühe märksõna iseloomustamaks Partner Tepeed, oleks see kahtlusteta praktilisus. Kui võiks kasutada ka teist, siis – mugavus.
Arvestades, et Partneri-tüüpi autosid kasutatakse tihti pikkadeks töösõitudeks, mida tehes võiks ju juht ju end autos hästi tunda, on PSA-grupp uue Partneri/Berlingoga tabanud naelapea pihta. Auto kasutamine on tehtud pea viimase võimaluseni meeldivaks.
Sõites üllatab Tepee eelkõige vaiksusega – pole jälgegi suure siseruumi kuminast, ka rehvimüra on efektiivselt isoleeritud. Head tööd on tehtud vedrustusega – vaatamata sellele, et auto suudab kanda rasket koormat, veereb see tühjalt üle aukude pehmelt ja raputamata.
Baasvarustuses on üks külgmine liuguks ja viis kohta, ruumikuse poolest suudavad Tepeega võistelda vähesed: nii ees kui ka tagapingil võivad kuitahes pikad oma jalgu sirutada, pearuumist ei maksa üldse rääkida. Tagumist istmerida saab kahes osas eest ära liigutada. Kuni aknani mõõdetakse pakiruumi mahuks 642 liitrit, kuid kui istmed üldse eest tõsta, läheb Tepeesse 2800 liitrit kaupa.
Proovisõiduautot vedas 1,6liitrine diiselmootor (75 hj), auto keskmiseks kütusekuluks märgitakse 5,7 liitrit saja kilomeetri kohta. Võimalusel tasuks eelistada siiski 15 enam hobujõuga versiooni, kütusekulu on neil sama, kuid kui 0–100 km/h kiirendus vastavalt 17,1 ja 14,3 sekundit. Tänu tõhusale pöördemomendile (185 Nm) ei jää jalgu ka nõrgema mootoriga, kuid mõnes situatsioonis ja eriti koormaga võiks minek siiski krapsakam olla.
Peugeot sõpradele on hea uudis see, et erinevalt vanast mudelist, mille hinnad samasuguste Citroenide omast selgelt kallimad olid, maksavad uued Partnerid ja Berlingod enam-vähem ühe palju.
universaalne auto selle parimas tähenduses – piisavalt mugav pere- ning piisavalt praktiline töösõidukiks
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind209 000 kr |
MootorR-4, diisel, 1560cm3 |
Võimsus55 kW 75 hj 5800 p/min |
PöördemomentNm p/min |
Käigukastviiekäiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus150 km/h |
Kiirendus17,9 s |
Kütusekulul/100 km |
Hooldevälpkm |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |