Passat kiirusekummardajatele

hind, kiirus, juhitavus, disain pearuum tagaistmel, ebamugav kehvadel teedel

300 hobujõudu, nelikvedu, vähem kui kuue sekundiga paigalt sajani – võiks arvata, et jutt käib WRC autost. Siiski mitte, hoopis Volkswagen Passat CC-st.

Hea küll, tänapäevasel WRC autol leidub hobuseid kapoti all veidi enam, kuid see ei muuda mõtet – Passat CC tippmudel ei tohiks sportliku sõidu austajaid külmaks jätta. CC disaini vormitud kiiruse mõtestavad 300hobujõuline V-6 ning nelikvedu füüsikaliseks suuruseks – kiirendusvõime 0–100 km/h on sportautolikud 5,6 sekundit.

Sportprogrammi valimine reguleerib amortisaatorid kõige jäigemasse seadesse, niigi hea tagasidega roolisüsteem muutub tänu võimendi ümberhäälestusele veelgi otsekohesemaks. Iste hoiab juhi kindlalt embuses ka kõige pöörasema hooga kurvidesse paiskudes, otselülitustega DSG vahetab käike välgukiirusel ja ideaalse ajastusega, Haldexi mitmekettalise siduriga nelikvedu suudab äärmisel juhul peaaegu kogu veojõu suunata tagaratastele, kuid tema lülitused-ümberajagamised jäävad juhil parimas mõtte märkamatuks – Passat CC tormab kui nähtamatutel relssidel ja reageerib juhi soovidele ebalemata.

Sportlikkuse medali teisele küljele kirjutatakse, et isegi vedrustuse mugavusseades pole V-6-mootoriga Passat nii mugav, et tahaks sellega näiteks hilissügisesele kruusateele keerata.

Mõistlik hind

Mõistagi on 564 900 krooni maksev V-6-mootoriga versioon Passat CC valiku kalleim, kuid siiski peaaegu 300 000 krooni odavam kui teise nn neljaukselise kupee Mercedes-Benz CLS-i baasversioon. Baasvarustuse nimekirjalt erineb Passat CC tippmudel baasmudelist vaid mõnevõrra: esimesel on hinnas ka seadistatav vedrustus, rehvirõhu kontrollsüsteem ja elektrooniline seisupidur, lisaraha käivad kiirusehoidja, istmesoojenduste ja tulepesurite eest välja nii odavaima kui ka kalleima CC ostjad.

Volkswagen Passat CC teisi versioone ja muid omadusi käsitlenud proovisõiduartikkel ilmus 16. aprilli Autolehes ja see on üleval ka Autolehe koduleheküljel www.autoleht.ee.

kiire, hästi juhitav ja stiilne auto, mis sobib ennekõike headele teedele.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind564 900
MootorV-6, otto, 3597 cm3
Võimsus220 kW 300 hj 6600 p/min
PöördemomentNm p/min
Käigukast6käiguline automaatkäigukast
Tippkiirus250 km/h
Kiirendus5.6 s
Kütusekulu15,1/7,3/10,1 l/100 km
Hooldevälpkm
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.