Silmipimestav Sportback

disain, varustus, sõiduomadused puudub odav baasmootor, tagaistmel vähe pearuumi, sisustusmaterjalid

Mitsubishi Lancer Sportbacki hoogne disain paneb sellele rohkemgi järele vaatama kui sisult palju sportlikum Evo.

Laugpärakere kupeelik küljejoon koos lennuka voldi, tagaspoileri, lävekarbi laiendite ning efektsete kergratastega jutustavad sportlikkusest. Kui lisada veel elektrisinine värv nagu prooviautol, tõmbuvad sportliku sõidu austajal juba enne rooli istumist peopesad niiskeks. Kuid stopp! Disainist ei maksa lasta end eksitada – Sportback on siiski pereauto ja sportlikkus piirdub disainiga. Hästi juhitav kahtlemata, kuid ei mingit hobujõudude karja ja peadpööritavat dünaamikat. Suisa vastupidi: 1,8liitrine mootor oma 143 hobujõuga ja kombineerituna variaatorkäigukastiga moodustavad mugavalt taltsa koosluse. Vedrustus talub hästi sõitu auklikelgi teedel, samas säilitab juhitavuskindluse kurvilistel teedel.

Hästi varustatud

Lancer Sportbacki 255 000kroonine alghind võib esmapilgul tunduda ehmatavalt kõrge. Kui eesmärgiks on saada väikekeskklassi auto võimalikult odavalt, leidub paremaid pakkumisi. Liikudes aga hinnalt edasi varustusnimekirja juurde, on hind põhjendatud. Baashinnas sisaldub näiteks üheksa turvapatja, lisaks tavapärastele ka juhi põlvede turvapadi, olgu nimetatud veel tulepesurid, istmesoojendused, konditsioneer ja stabiilsuskontroll.

Samuti puudub Sportbackil n-ö baasmootor selle sõna levinud tähenduses (väikese võimsuse ja töömahuga jõuallikas, mis toob hinnakirja alguse madalale), vaid valik algab nimetatud 1,8liitrisest, teise võimalusena pakutakse kaheliitrist turbodiislit. Näiteks algavad samamoodi lennuka disainiga Honda Civicu hinnad Sportbackist oluliselt madalamalt, 1,8liitrise mootoriga varustatuna osutub Civic aga rivaalist pisut kallimaks.

Sportbacki sõitjateruum kannatab sama puuduse all, mis sedaanilgi – kõva must plast. Ruumipuuduse üle võivad hakata kurtma tagaistmel reisivad täiskasvanud – pea puutub vastu lage. Pakiruumi suurendamine istmete arvelt sujub eriti hõlpsalt, sest seljatugede langetamiseks tarvilikud hoovad asuvad mugavalt luugi lähedal – ei pea küünitama seljatugedeni. Praktilisust suurendab veelgi pakiruumi topeltpõhi, mis võimaldab tekitada täiendava laeka või võtta kogu mahu kasutusele.

efektse välimusega ja hästi varustatud pereauto, mis võidaks parematest viimistlusmaterjalidest.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind295 900 krooni
MootorR-4, otto, 1798 cm3
Võimsus105 kW 143 hj 6000 p/min
PöördemomentNm p/min
Käigukastvariaatorkäigukast
Tippkiirus183 km/h
Kiirendus11,7 s
Kütusekulu11,1/6,2/8 l/100 km
Hooldevälpkm
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.