Silmipimestav Sportback
disain, varustus, sõiduomadused puudub odav baasmootor, tagaistmel vähe pearuumi, sisustusmaterjalid
Mitsubishi Lancer Sportbacki hoogne disain paneb sellele rohkemgi järele vaatama kui sisult palju sportlikum Evo.
Laugpärakere kupeelik küljejoon koos lennuka voldi, tagaspoileri, lävekarbi laiendite ning efektsete kergratastega jutustavad sportlikkusest. Kui lisada veel elektrisinine värv nagu prooviautol, tõmbuvad sportliku sõidu austajal juba enne rooli istumist peopesad niiskeks. Kuid stopp! Disainist ei maksa lasta end eksitada – Sportback on siiski pereauto ja sportlikkus piirdub disainiga. Hästi juhitav kahtlemata, kuid ei mingit hobujõudude karja ja peadpööritavat dünaamikat. Suisa vastupidi: 1,8liitrine mootor oma 143 hobujõuga ja kombineerituna variaatorkäigukastiga moodustavad mugavalt taltsa koosluse. Vedrustus talub hästi sõitu auklikelgi teedel, samas säilitab juhitavuskindluse kurvilistel teedel.
Hästi varustatud
Lancer Sportbacki 255 000kroonine alghind võib esmapilgul tunduda ehmatavalt kõrge. Kui eesmärgiks on saada väikekeskklassi auto võimalikult odavalt, leidub paremaid pakkumisi. Liikudes aga hinnalt edasi varustusnimekirja juurde, on hind põhjendatud. Baashinnas sisaldub näiteks üheksa turvapatja, lisaks tavapärastele ka juhi põlvede turvapadi, olgu nimetatud veel tulepesurid, istmesoojendused, konditsioneer ja stabiilsuskontroll.
Samuti puudub Sportbackil n-ö baasmootor selle sõna levinud tähenduses (väikese võimsuse ja töömahuga jõuallikas, mis toob hinnakirja alguse madalale), vaid valik algab nimetatud 1,8liitrisest, teise võimalusena pakutakse kaheliitrist turbodiislit. Näiteks algavad samamoodi lennuka disainiga Honda Civicu hinnad Sportbackist oluliselt madalamalt, 1,8liitrise mootoriga varustatuna osutub Civic aga rivaalist pisut kallimaks.
Sportbacki sõitjateruum kannatab sama puuduse all, mis sedaanilgi – kõva must plast. Ruumipuuduse üle võivad hakata kurtma tagaistmel reisivad täiskasvanud – pea puutub vastu lage. Pakiruumi suurendamine istmete arvelt sujub eriti hõlpsalt, sest seljatugede langetamiseks tarvilikud hoovad asuvad mugavalt luugi lähedal – ei pea küünitama seljatugedeni. Praktilisust suurendab veelgi pakiruumi topeltpõhi, mis võimaldab tekitada täiendava laeka või võtta kogu mahu kasutusele.
efektse välimusega ja hästi varustatud pereauto, mis võidaks parematest viimistlusmaterjalidest.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind295 900 krooni |
MootorR-4, otto, 1798 cm3 |
Võimsus105 kW 143 hj 6000 p/min |
PöördemomentNm p/min |
Käigukastvariaatorkäigukast |
Tippkiirus183 km/h |
Kiirendus11,7 s |
Kütusekulu11,1/6,2/8 l/100 km |
Hooldevälpkm |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |