Renault Fluence: palju autot mõõduka hinna eest

hind, varustus, sõidumugavus mõned ergonoomika „kiiksud”, väike pakiruumi ava

Renault Fluence mängib kaardile palju autot mõõduka hinna eest. Nagu tema peamised konkurendidki.

Renault 4,6meetrise sedaani Fluence hinnakiri stardib 234 900 kroonist, kuid juba kuulutasid automüüjad välja ka sooduspakkumise: 199 900 krooni. See on sendi pealt sama, mis Škoda Octavia soodushind. Chevrolet teeb oma Cruze'ile veel madalama hinna, 189 600 krooni, kuid nii vähe maksev Cruze jääb Octaviale ja Fluence'ile varustuses siiski alla.

Renault' uudismudeli baasvarustusnimekiri hiilgab madala hinna taustal pikkusega: stabiilsuskontrollist konditsioneerini ning kiirushoidikust udulaternateni. Soovida jätab siiski istmesoojenduste jagu, mida odavamale varustuspaketile ei saa ka juurde osta, sest eelduseks on nahksisu.

Sedaankerega Fluence'i välimus pole ei eriliselt lennukas ega ülearu konservatiivne, ilmselt võiksid selle voolavad jooned sobida paljudele. Auto välimuses on isikupära täiesti olemas ja sõnum ei kõla sugugi, et „mind saab osta vähem kui 200 000 krooni eest”.

Luksuslik üldmulje

Sisemuses ootavad ees kvaliteetsed materjalid. Nii need kui ka üksikud kroomaksendid loovad šiki üldmulje. Mõned ergonoomika häired siiski esinevad: nii asub suunatulede lüliti roolist nõnda kaugel, et väiksema käega juht sõrmedega mugavalt selleni ei ulatugi.

Kui kiirushoidikut saab reguleerida roolilt, siis selle pealüliti asub ... arvake kus? Keskkonsoolil käetoe ees. Arvestades üldist lülitite loogilist grupeeritust mõjub see eksinuna, teisalt, kui harjuda nuppu sealt otsima, ei saa kasutusmugavusele midagi ette heita.

Tagaistmel leidub lühemat ja keskmist kasvu sõitjatele ruumi piisavalt, pikematel võib hoogsalt langeva katusekaare tõttu pearuumist vajaka jääda. Pakiruumi 530liitrist mahtu saab iseloomustada kui hiiglaslikku. Selle kasutusvõimalusi avardab läbilaadimisvõimalus, kahandab väike laadimisava. Puudu on ka sulgemiskäepide luugi siseküljel.

Säästlikud mootorid

Mootorivalikust emotsioone otsida ei maksa, küll aga leidub seal kütusesäästu, mis auto hinnaga igati klapib. Odavaima mudeli kapoti alla kuulub 110hobujõuline bensiinimootor kombineerituna viiekäigulise manuaalkäigukastiga. Keskmiselt tarvitab see bensiini 6,5 liitrit sajale kilomeetrile.

Diisleid saab samuti vaid koos manuaalkäigukastiga: 85hobujõulist viie- ja 105hobujõulist kuuekäigulisega. Keskmine kütusekulu on neil võrdne: 4,5 liitrit sajale kilomeetrile, hinnavahe aga 15 000 krooni, vastavalt 254 900 ja 269 900 krooni.

110hobujõuline bensiinimootor liigutab Fluence'it täpselt nii, nagu tema võimsusnumber 1,2tonnise tühimassi taustal arvata lubab. Täiesti keskmiselt: ei paku see suurt reipust ega torka silma erakordse uimasusega.

Muudes sõiduomadustes on esiplaanil mugavus: pehme vedrustusega Fluence sobib hästi kehvadele teedele, eriti just pikematel sõitudel tuleb kasuks vaikne sõitjateruum. Soovimisruumi jätab elektrilise roolivõimendi pakutav tunnetus.

madala hinna ja ülirikkaliku varustusega mugav pereauto.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind234 900 krooni
MootorR-4, otto, 1598 cm³
Võimsus81 kW (110 hj) 6000 p/min
Pöördemoment151 Nm 4250 p/min
Käigukastviiekäiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus185 km/h
Kiirendus11,7 s
Kütusekulu8,8/5,3/6,5 l / 100 km
Hooldevälp30 000 km
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad4
Turvapadjad8
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.