Tubli kodumasin Corolla
mugavus, asjalikkus, ökonoomsed mootorid igav välimus
Mis on tolmuimeja puhul olulisem, tolmu imemine või tulede vilgutamine? Kas kohvimasina tähtsaim omadus on kohvi keetmine või täistunnil kuku! hüüdmine?
Uuenduskuuri läbinud Toyota Corolla sai küll veidi muudetud välimuse, kuid jäi ikka ja endiselt Corollaks. See tähendab, et tubliks kodumasinaks, mis saab väga hästi hakkama oma põhitööga, kuid jätab tulede vilgutamise ja kuku-hüüdmise teistele.
Uued kaitserauad, radiaatorivõre, esi- ja tagalaternad, mõned ehisliistud – neist koosnebki üldjoontes loetelu, mis puudutab auto väliseid uuendusi. Võib arvata, et Corolla konservatiivne disain on üks olulisemaid põhjuseid, miks ta nii paljudele meeldib ning liigne mängimine välimusega mõjuks selle auto ostjale pelutavalt.
Corolla hinnad algavad 16 610 eurost, selle summa eest saab 1,33liitrise, 99 hobujõudu arendava mootoriga Linea Terra varustuspaketiga sõiduki, mis rahuldab autokasutaja põhivajadused täiesti. Tipp-paketis Linea Sul Plus sisalduvad aga näiteks ka kiirushoidik, võtmeta sisenemise ja käivitamissüsteem ning vihmaandur. Mobiiltelefoni saab auto helisüsteemiga ühendada Bluetoothi vahendusel, leidub ka USB pistik muusikaseadmete tarvis.
Mugav ja ökonoomne
Sõitjateruumi pisiuuendustest on silmatorkavaim lameda alumise osaga rool, värskendused puudutavad veel ka viimistlusmaterjale. Üldmulje on jätkuvalt asine ning sõitjateruum mugav ja ruumikas. 450liitrisele pakiruumile pääseb mugavamalt ligi tänu võimalusele avada see nupuvajutusega süütevõtmel.
Mootorivalik koosneb lisaks juba nimetatud 1,33liitrisele 1,6-sest, 132 hobujõudu arendavast bensiinimootorist ning kahest diislist, 1,4liitrine teeb 90 ja kaheliitrine 126 hobujõudu. Ökonoomseim kõigist on väiksem diisel 4,7liitrise keskmise kütusekuluga, kõige reipam 1,6liitrine bensiinimootor, millega varustatud Corolla kiirendab paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni kümne sekundiga.
Auto veermikku uuenduskuur ei puudutanud, seega sõidab uuendatud Corolla nagu varasemgi: mugavalt, usaldusväärselt ja kiretult. Sõitjateruum jääb vaikseks ka suurematel kiirustel.
ratsionaalne ja praktiline auto, millega pilke ei püüa, kuid mis täidab enamiku ootused igapäevasõidukile.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind17 185 eurot (268 900 krooni) |
MootorR-4, otto, 1598 cm³ |
Võimsus97 kW (132 hj) 6400 p/min |
Pöördemoment160 Nm 4400 p/min |
Käigukastkuuekäiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus200 km/h |
Kiirendus10,0 s |
Kütusekulu8,6/5,3/6,5 l / 100 km |
Hooldevälp15 000 km |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad2 |
Turvapadjad9 |