Natuke uuendatud Nissan
mugav, suur pakiruum, varustus vähe uuendusi, napp mootorivalik, navigaator
Nissan X-Traili uuenemine võis paljudel džiibisõpradel märkamata jääda, sest uuendused nelikveolise Nissani juures jäävad tagasihoidlikeks.
X-Traili hiljutine värskenduskuur on põhiliselt kosmeetilist laadi, aga puudutab ka varustusdetaile. Tehnilise poole pealt on suurim uudis bensiinimootorite kadumine valikust.
Et X-Trail esindab Nissani džiipide ja džiibilaadsete autode valikus konservatiivset poolt, on selle välimus aastatega väga vähe muutunud. Äsjane mudeliuuenduski ei toonud suuri muutusi, põgus kosmeetika ninaosas on märgatav ehk üksnes praeguse mudeli omanikele. Igatahes pole tegu autoga, mille omanikule meeldiks eputada.
Ka sõitjateruumis ei kohta revolutsiooni. Armatuurlaud näeb välja konservatiivne, et mitte öelda vanamoodne. Materjalid on tasemel ja koostekvaliteet jätab soliidse mulje. Varustuses on uudiseks spido- ja tahhomeetri vahele istutatud väga selge pildiga infotabloo ning tagurduskaamera, mille pilt asub mõnedel mudelitel tahavaatepeeglis. Proovitud tippmudelil kuvatakse tagurduskaamera pilt navigaatori ekraanile. Navigaator ise osutus Eestis oludes peaaegu kasutuks.
Et enamik selle klassi džiipe ostetakse diiselmootoriga, siis bensiiniversioone meie turul enam ei müüda. Proovisõiduautol oli 150 hj diisel kombinatsioonis automaatkäigukastiga. See jättis adekvaatse, kuigi mitte eriti krapsaka mulje. Paremat kiirendust pakub sama mootori 173 hj versioon, kuid seda saab ainult koos manuaalkäigukastiga.
Mõlemaid mootoreid täiustati uuenduskuuri käigus eelkõige kütusekulu seisukohalt. Keskmisest kütusekulust suudeti sedasi kärpida peaaegu liiter. Kulu kahanemisele aitab kaasa ka õhutakistuse vähenemine, sest autopõhi muudeti siledamaks ning kasutatakse madala veeretakistusega rehve.
Veermiku ega nelikveoskeemi juures uudiseid pole. Et bensiinimootorit enam ei pakuta, osutub X-Traili baashind võrdlemisi kõrgeks, ent ka varustus on see-eest adekvaatne. Proovitud LE-versioon kipub priiskamiseks (navigaator, klaaskatus, sõidutuled katuseraamis jms). Mõistlik on valida SE-varustuses X-Trail, mis maksab automaatkäigukastiga 30 500 eurot (477 221 krooni).
keskpärane linnadžiip.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind36 800 € (575 795 kr) |
MootorR-4, diisel, 1995 cm³ |
Võimsus110 kW (150 hj) 4000 p/min |
Pöördemoment320 Nm 2000 p/min |
Käigukastkuuekäiguline automaatkäigukast |
Tippkiirus183 km/h |
Kiirendus12,5 s |
Kütusekulu9,1/5,9/7,1 l / 100 km |
Hooldevälpteadmata |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |