Eriti ökonoomne C-klass
mugavus, ökonoomsus, diisli viimistletud omadused hind
Mercedes-Benz on C-klassi uuendusega saavutanud lausa uskumatuna tunduva ökonoomsuse.
Sõltuvalt mootorist on kütusekulu langenud kuni 31 protsenti. Konkreetselt: näiteks C 220 CDI saab manuaalkäigukastiga varustatuna hakkama keskmiselt 4,4–5,1 liitrit sajale kilomeetrile. Tulemusele lisab kaalukust mootori võimsus – see arendab nimelt 170 hobujõudu.
Prooviauto, automaatkäigukastiga varustatud 220 CDI saavutas umbes tunnise linnasõidu ja sama kestvusega maanteesõidu keskmise tulemuse 5,8 liitrit sajale kilomeetrile. Tootja märgib automaatkäigukastiga mudeli keskmiseks kuluks 4,8–5,2 l / 100 km. Proovisõidul ei olnud eesmärgiks võimalikult madala kulu saavutamine, vaid kasutamine n-ö tavaoludes – 30kraadine ilm tähendas konditsioneeri kasutamist, maanteel tuli ette möödasõite ja linnas ka järsemaid kiirendusi.
2,1liitrise mootori maneerid on viimistletud tipptasemele: sõidul seda peaaegu ei kuule, seisul kostub müra minimaalselt, käik on ühtlane ja lisaks juba mainitud ökonoomsusele väärib märkimist jõuallika valmidus 400njuutonmeetrine pöördemoment välkkiirelt möödasõidukiirenduseks tõlkida. Numbrite keeles: tippmomenti saab kasutada pööretevahemikus 1400–2800. Kokkumäng uue seitsmekäigulise automaatkäigukastiga ei saaks parem olla.
Lisaks mootori ja jõuülekande omadustele mängivad madalas kütusekulus rolli mõistagi ka muud tegurid: näiteks on uuendatud C-klass õhutakistustegur 0,26 klassis erakordselt madal, kergema kaalu huvides valmistati kapott alumiiniumist jms.
Rohkem varustusvõimalusi
Uus eesmine kaitseraud, radiaatorivõre vormistus ning õhuvõtuavade paigutus muudavad auto ilme jõulisemaks, klaarklaasiga laternad lisavad välimusele hinnalisust. Nooblim ilme on ka sõitjateruumi uuenduste peamiseks märgusõnaks, see puudutab materjale, kroomaktsentide lisamist lülititele ning paljusid pisiasju.
Üle käidi ka auto meelelahutus- ja infosüsteem, näiteks saab sõltuvalt varustusest kasutada internetiühendust. Valikusse lisandus odavam navigatsioonisüsteem, mille saab paigaldada autole ka pärast selle ostu. Seejuures on võimalik navit juhtida auto enda lülitite abil ning uuendada interneti vahendusel. Lisandus kümme juhiabisüsteemi, olgu nimetatud näiteks juhi ärksuse jälgija, sõidurajakontroll ja adaptiivne kiirushoidik. Põhivarustus sisaldab kõik olulisema: pikast turvavarustuse loetelust kliimaseadmeni. C-klassi hinnakiri algab 31 320 eurost.
Sõiduomadustes on C-klassil endiselt esiplaanil mugavus: see saab hästi hakkama kehvemate teedega ning jääb vaikseks ka pinnatud kattel. Neist ja teistest uuenduskuurist puutumata jäänud C-klassi omadustest on Autoleht kirjutanud pikemalt varem ning artiklid on leitavad kodulehelt.
peenviimistletud sõidu- ja kasutusomadustega keskauto, millele on raske midagi ette heita.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind37 836 eurot (592 005 krooni) |
MootorR-4, diisel, 2143 cm³ |
Võimsus125 kW (170 hj) 3000–4200 p/min |
Pöördemoment400 Nm 1400–2800 p/min |
Käigukastseitsmekäiguline automaatkäigukast |
Tippkiirus231 km/h |
Kiirendus8,1 s |
Kütusekulu6,0–6,4/4,1–4,5/4,8–5,2 l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |