Peugeot Partner maastikule

universaalsus, sobivus kergemaks maastikusõiduks rabe käitumine auklikul teel, tipp-pakettide hind

Peugeot Partneri maastikuversioon võiks ennekõike huvitada neid, kel tarvis väikekaubiku või sellel baseeruva mahtuniversaali omadusi pruukida rasketes teeoludes.

Peugeot’ ei ehita maastiku-Partnerit ise, vaid ümberehitused teeb ettevõte nimega Dangel. Muudatuste loetelu sõltub kliendi soovist. Näiteks lihtsaima versiooni puhul tõstetakse kliirens 20 sentimeetrile ja lisatakse põhjakaitse. Auto jääb esiveoliseks. Selline, Trek-nimeline komplekt lisab Partneri hinnale 3250 eurot.

Järgmise taseme saab kui eelöeldule lisada viskosiduriga nelikveosüsteem (baashinnale lisandub Endurance-pakett hinnaga 8600 eurot) ning kõige karmima, kui tellida lisaks veel lukustatav tagadiferentsiaal ning aeglusti (baashinnale lisandub Extreme+ pakett hinnaga 11 700 eurot). Mõistagi leidub veel ka vahepealseid variante ning mitmesugust lisavarustust.

Et Dangeli näol on tegu Peugeot’ poolt heaks kiidetud ümberehitajaga, siis jääb kehtima tehase- ja maaletoojagarantii. Nelikveole ja muudele Dangeli komponentidele kehtib kaheaastane garantii, mida saab tasu eest pikendada nelja aastani.

Kerge maastikusõit sobib

See, et nelikveoline Partner on mõeldud ennekõike professionaalidele, paistab silma juba auto välimusest. See on lihtsalt kõrgema kliirensiga Partner, ei mingit mõõdutundetut eputamist off-road-kaunistustega.

Sõitjateruum on nagu Partneril ikka, kuid armatuurlauda täiendab nelikveosüsteemi juhtimise nupp. Auto saab lülitada esiveole, automaatsele nelikveole (kui esiratastel haardumine halveneb, suunatakse siduri vahendusel veojõudu ka tagaratastele) ning lukustada tagadiferentsiaali. Aeglusti lülitamine käib käigukangi vahendusel, see tuleb tõmmata asendisse L, mis asub teise käigu kõrval.

Heal asfaldil sõidab nelikveoline ja kõrge kliirensiga Partner rahulikult ja stabiilselt, auklikul kruusateel raputab aga mehiselt. Eks need omadused ole omavahel seotud, väga pehme vedrustus laseks Partneri maanteel õõtsuma.

Kõige paremast küljest näitab auto aga end kergemal maastikusõidul. Kiirus on väike ning nelikvedu toimetab asjalikult. Häirivaks osutub vaid pidev piiksumine – kui tagadiferentsiaal lukustatud, annab auto sellest helisignaaliga märku. Ühtpidi on see hea rohi unustamise vastu, teisalt aga tüütu.

Raske maastikusõit ei ole Partneri jaoks, see esineb keskmise linnadžiibi tasemel ning tõsist maastikuautot ei asenda. See pole tegelikult mingi paljastus, sest Dangel ise ütleb auto kohta, et tegu ei ole maastikusõidukiga. Küll aga suudab see rahuldada enamiku soovid liikumisel halbades ja väga halbades teeoludes.

ennekõik proffidele mõeldud töövahend, mis sobib ka rasketesse teeoludesse.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind24 700 eurot (386 471 krooni)
MootorR-4, diisel, 1560 cm³
Võimsus68 kW (92 hj) 4000 p/min
Pöördemomentteadmata
Käigukastviiekäiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus158 km/h
Kiirendusteadmata
Kütusekulu6,9/5,3/5,9 l / 100 km
Hooldevälpteadmata
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad2
Turvapadjad4
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.