Uus Outlander: fookuses on mugavus
ruumikus, mugavus, varustus disain, variaatorkäigukast
Uue Mitsubishi Outlanderi peamiseks märgusõnaks on mugavus, mis sobib iseloomustama nii sõiduomadusi kui ka interjööri.
Ehkki uue Outlanderi välismõõdud on eelkäijaga enam-vähem samad, pikkust sentimeeter vähemgi, mõjub auto silmale oluliselt massiivsemana. Disainis loobuti eelmise põlvkonna agressiivsusest, vihjetest ralliautodele ning asemele tulid klanitud jooned ja trullaka paipoisi olek.
Kui välisdisaini üle vaidlemisele võiks kulutada tunde, siis sisemuses muutub asi lihtsamaks. Tipp-topp materjalid ja viimistlustöö, just parasjagu kroomdetaile ja iluliiste, et tervikmulje saaks soliidne, aga mitte igav. Armatuurlauda täiendab puutetundliku ekraaniga meelelahtussüsteem, mille paljusid funktsioone saab juhtida ka nuppudelt roolil.
Uue Outlanderi sõitjateruum on tõeliselt avar, peetagu silmas siis esimest või teist istmerida (prooviautol kolmas istmerida puudus, seega sellega kogemused puudvad), jala- või pearuumi, ruumikust külg- või pikisuunas, mugavusi pakub see igas mõttes.
550liitrine pakiruumi muudavad veelgi prakilisemaks laekad põranda all. Enesest mõistetavalt saab tagaistme seljatoed alla keerata ja pakiruumi kasvatada umbes kuupmeetrini.
Kehval teel hea
Mootorivalik koosneb kahest võimalusest: kaheliitrine bensiinimootor ja 2,2liitrine diisel, mõlemal võimsust 150 hobujõudu. Prooviauto sai oma hobujõud bensiini põletamisest ning suunas need läbi variaatorkäigukasti neljale vedavale rattale.
Variaatorkäigukast tähendab harva midagi reibast, seda eriti ajal, mil rokivad välkkiirete vahetustega kahe siduriga robotkäigukastid, kuid Outlanderi oma kuulub siiski liigi paremasse otsa. Sujuvatel kiirendustel saab see üsna hästi kiiruse kasvatamisega hakkama, ei venita sugugi nii nagu mõnel teisel sarnasel kombeks. Kui tuleb ette järsem kiirendus, siis löövad variaatori nõrgad küljed välja – palju kisa, vähe villa, mootor üürgab, kuid kiirus kasvab vaevaliselt. Variaatorite kaitseks tuleb mainida nende tõhusat panust sujuvasse sõitu.
Keskmiseks kütusekuluks teatab Mitsubishi 6,5 liitrit sajale kilomeetrile. Autolehe prooviringil, umbes 60 protsenti maanteel, 35 linnas ning viis maastikul ja kehvadel teedel, tuli keskmiseks 8,2 liitrit sajal kilomeetril.
Just kehvadel teedel tõuseb esile Outlanderi üks trump, see saab aukude, muhkude ja kühmudega suurepäraselt hakkama, pakkudes mugavat minekut ka üsna nadides oludes. Asfaldil sõidab see pingevabalt, kuid kindlalt – mugavus ei tule lodeva vedrustuse arvelt.
Maastikul kuluvad marjaks võimalus automaatrežiimis veojõudu vastavalt haardetingimustele jagav nelikvedu lukustada (seda saab teha nupu abil keskkonsoolil) ning 21,5sentimeetrine kliirens. Linnadžiipide kontekstis ronib Outlander tublilt.
Ohtralt varustust
Outlanderi hinnad algavad 23 500 eurost, niisuguse summa eest müüakse esiveoline manuaalkäigukastiga mudel. Odavaim nelikveoline, bensiinimootori ja variaatorkäigukastiga, maksab 26 900 eurot ja on ka väga hästi varustatud: kahetsoonilisest kliimaseadmest istmesoojenduseni ning vihmaandurist kiirushoidikuni.
Mõningaid lisaseadmeid siiski bensiinimootoriga mudelitele ei saa, näiteks adaptiivset kiirushoidikut ning automaatpidurdit pakutakse vaid koos diiselmootoriga. Diiselmudelid on aga bensiinimootoriga sõsaratest oluliselt kallimad, näiteks muuhulgas kahe nimetatuga varustatud, nelikveoline ja automaatkäigukastiga diisel-Outlander maksab 35 500 eurot. Diislite hinnad algavad 30 500 eurost.
ruumikas, mugav ja hästi varustatud linnadžiip, mille välimus on liiga nuditud.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind26 900 € |
MootorR-4, otto, 1998 cm³ |
Võimsus110 kW (150 hj) 6000 p/min |
Pöördemoment195 Nm 4100 p/min |
Käigukastvariaatorkäigukast |
Tippkiirus185 km/h |
Kiirendus12,6 s |
Kütusekulu8,0/5,7/6,5 l / 100 km |
Hooldevälp20 000 km |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad9 |