GLK parandas vormi
disain, sõidumugavus, dünaamika-ökonoomsuse kombinatsioon tagaistmel kitsas ja pääs sinna ebamugav, kurvilisel teel veidi laisk
Üks vahvama välimusega linnadžiipe, Mercedes-Benz GLK läbis uuenduskuuri ning sai juurde hulga varustust.
Välisdisaini muudeti õnneks vähe, silmatorkvamana olgu märgitud valgusdioodidega päevatuled, sest GLK sarmile saavad niigi vastu vähesed. Sisemuses võeti ette suurem „remont”: automaatkäigukasti valits kolis roolisambale, vabastades keskkonsooli panipaigale, uued, ümara kujuga ventilatsiooniavad, moodsamad näidikud ja paljud pisiasjad aitavad kaasa, et sisekujundus jätab värskema mulje, kui neli aastat tagasi esitletud mudelilt ootaks.
Kui tuleb täiesti uus GLK mudel, saab Mercedes selle interjööri paremaks teha, suurendades tagaistujate jalaruumi ja hõlbustades tagaistmelt väljumist. See ava, mis jääb B-piilari ja istmepadja vahele, on liiga väike.
Uuenduskuur tõi GLK pardale hulga varustust, mis mudeli esmaesitluse ajal veel Mercedese maastikuautode rea pisima mudeli võimaluste hulka ei kuulunud: sõiduraja-assistent, adaptiivne kiirushoidik, panoraamvaadet pakkuv parkmiskaamerate süsteem ja veel üht-teist.
Uuendatud GLK hinnad algavad 36 540 eurost, selle summa eest saab diiselmootoriga kaherattaveolise, olgu täpsustatud, et tagaveolise, mudeli. Odavaim nelikveoline, kah diisliga, kuid automaatkäigukastiga maksab 43 080 eurot. Nüanssidesse laskumata saab öelda, et BMW X3 ja Audi Q5 nelikveolised automaatkäigukastiga diiselmudelid maksavad enam-vähem sama palju.
Ökoomne sõit
Prooviauto 170hobujõuline diiselmootor (mudel 220 CDI 4Matic) paistab silma viimistletud maneeride ning õnnestunud dünaamika ja ökonoomsuse kombinatsiooniga. Keskmine kütusekulu 6,5 liitrit, aeg 0–100 km/h 8,8 sekundit, nii ütleb tehas. Praktikas tähendab see vaevatuid möödasõite ja mõistlikku kütusekulu – proovisõidul mõõteringi küll ei läbinud, kuid maantee ja linna segasõidul püsis see natuke alla seitsme liitri sajal kilomeetril. Olgu lisatud, et proovisõit toimus ammu enne lume tulekut.
Sõiduomadustes on GLK-l esiplaanil mugavus. Peaaegu 1,9tonnine tühimass annab endast tunda ja muudab väikese maastikuauto kurvilisel teel veidi laisaks, kuid juhitavus on igal juhul kindel, olgu katteks asfalt või kruus.
laheda välimusega ja mugavate sõiduomadustega linnadžiip, mis tõusis tänu uuenduskuurile paremasse vormi.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind44 520 € |
MootorR-4, diisel, 2143 cm³ |
Võimsus125 kW (170 hj) / 3200–4200 p/min |
Pöördemoment400 Nm 1400–2800 p/min |
Käigukast7käiguline automaatkäigukast |
Tippkiirus205 km/h |
Kiirendus8,8 s |
Kütusekulu7,4/5,5/6,5 l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad9 |