Korandoga tuleb arvestada

Ssangyong Korandoga maksab arvestada nii konkurentidel kui keskmise suurusega linnadžiibi ostjatel.

Kui Korando hind tuleb hea, ei leidu ühtegi takistust, miks ei võiks see mudel leida suurt poolehoidjate hulka. Maaletooja kinnitas küll, et hinnad tulevad soodsad, kuid täpsemat infot veel ei antud.

Nii või teisiti tuleb sel, nii esi- kui nelikveolisena pakutaval mudelil pista rinda suure hulga samuti kõrgel tasemel rivaalidega. Kõigi loetlemine läheb pikale, aga mõned siiski: Nissan Qashqai, Hyundai ix35, Kia Sportage, Volkswagen Tiguan jne.

Giugiarolt tellitud väliskujustusega Korando näeb hea välja: piisavalt jõuline, et väärida maastikuauto nime, piisavalt intelligentne, et mitte mõjuda labaselt. Interjööris kompab Ssangyong piire julgemalt, aga tuleb seiklusest auga välja. Tõesti, prooviauto kärtspunane nahkpolsterdus, mis kombineeritud lakkpuidu moodi liistudega, esialgu ehmatas, kuid veidi aega hiljem mõjusid mõlemad vägagi vahvalt. Tõepoolest, miks mitte! Kõik ei pea ju olema hall või tumehall.

Pealegi on kasutamisomadustega kõik korras. Ruumi jätkub lahedalt mõlemasse istmeritta, pakiruum mahutab rohkelt (485 l).

Prooviauto varustuspaketis on klassis tavapärase kõrval kirjas ka tagaistmete soojendus ja roolisoojendus, lisaks soojendusele oli juhiiste ka ventileeritav.

Kaheliitrise diiselmootori 175 hobujõust ja 360 njuutonmeetrist jätkub 1,7tonnise tühimassiga linnadžiibi liigutamiseks igati. Tõsi, kuuekäiguline automaatkäigukast võiks oma töödes ja tegemistes mõnevõrra innukam olla, kuid midagi hullu sellega nüüd kah lahti ei ole.

Keskmiseks kütusekuluks annab Ssangyong 7,5 liitrit saja kilomeetri kohta. Auto enda arvesti järgi kujunes Autolehel maantee ja linna segasõidul keskmiseks 9,2 l / 100 km. Nagu ikka sõitsime üldises liiklusvoolus, ei kihutanud ega veninud kellelgi jalus. Põhjapanevat järeldust siiski teha ei saa, eks talvistes oludes tulegi kulu suurem, aga infot, mida Korando ostja võiks oodata siinsetes sõiduoludes ja pehme talveilmaga, see number siiski sisaldab.

Nelikvedu töötab paljudele teistelegi linnadžiipidele omaselt, suunates tavaoludes veojõudu esiratastele ja võttes nende libisemisel appi tagarattad. Tõsi, teatud olukorras, näiteks ootamatu ja järsk haardetingimuste muutumine, venib süsteemi reageerimisaeg veidi pikemaks kui klassi parimatel. Rasketes oludes tuleb kasuks võimalus nelikvedu lukustada. 18sentimeetrine kliirens on linnadžiipide seas igati korralik.

Vedrustust saab iseloomustada kui sõiduautolikku, maastikuautode kontekstis on see üpris jäik. Käänulisel asfaltteel käitub Korando kindlalt ja edestab pakutava sõidutunnetuse poolest kahtlemata mõningaid palju kuulsama nimega konkurente; maanteel liigub stabiilselt, kuid auklikul teel põrutab rohkem kui selles autoklassis tavaline. Maanteekiirusel võiks olla väiksem ka sõitjateruumi kostev müra.

Korando ja ka teiste Ssangyongi autode tugev trump on viieaastane läbisõidupiiranguta tehasegarantii.

Korralikul tasemel linnadžiip, mille edu sõltub paljuski hinnast. Hind aga pole paraku teada.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hindpole teada
MootorR-4 diisel, 1998 cm³
Võimsus129 kW (175 hj)
Pöördemoment360 Nm
Käigukast6 käiku, automaatne
Tippkiirus186 km/h
Kiirendus9,9 s
Kütusekulu9,6/6,3/7,5 l / 100 km
Hooldevälp20 000 km
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad0
Turvapadjad0
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.