Küps, aga kallivõitu Volkswagen Polo

sõiduomadused, mootorid, tippmudeli sisustusmaterjalid napp baasvarustus, baasmudeli sisustusmaterjalid

Uue Volkswagen Polo kasutusomadusi oleme Autolehes juba kiitnud, nüüd on teada ka selle hind ja varustus ning müügile jõudnud viieukselisest odavam kolmeukseline mudel.

Nagu viieukselise Polo sõiduproovis kirjutasime, on tegu üllatavalt küpse väikeautoga, mis igas mõttes jätab pisut kahandatud Golfi mulje. Sõiduomadused on konkreetsed, müra kostub sõitjateni vähe ning mootorid, eriti väiksed TSI-d, pakuvad muretut omanikupõlve nii maanteel kui ka tanklas.

Viimati proovitud kolmeukseline Polo maksab viieukselisest tänu tagauste puudumisele 7200 krooni vähem. Säästule tasub mõelda neil, kes sõidavad enamasti üksi-kahekesi, sest kolmeukselise auto tagaistmele pääs on ikkagi seotud mõningase ebamugavusega. Ruumi on kolmeukselises Polos aga sama palju kui viieukselises.

Sõidetud Highline-varustuses Polo sõitjateruumi kvaliteedile ja materjalidele ei saa vähimatki ette heita, kuigi paljudes foorumites on autohuvilised pigem vastupidist väitnud. Viimastel puhkudel on kommenteeritud tõenäoliselt Trendline-varustuses baasmudelit, mis eristub Highline omast mitte ainult armatuurlaua kaunistuselementide, vaid ka kõvemast plastist põhiosa poolest.

Ilmselget säästupoliitikat kohtab ka Trendline-mudeli baasvarustuses. 162 700kroonine baashind sisaldab olulisemast vaid turvapatju, ABS-pidureid, kesklukustust ja elektriaknaid. Isegi raadio on puudu. Pearivaal Ford Fiesta pakub sama raha eest lisaks istmesoojendusi, CD-stereot ja AUX-pistikut.

Polot isiklikuks (mitte firma-) autoks ostes tasub kindlasti eelistada 20 000 krooni võrra kallimat Highline-varustust, mida saab koos võimsamate mootoritega. See lisab komplekti hulga olulisi varustusdetaile, milleta praeguseid autosid ette ei kujuta. Highline-varustuses kolmeukselisel mudelil on ka sisenemisabi Easy Entry, mis hõlbustab esiistme edasi-tagasi nihutamist. Auto hind küündib siis üle 200 000 krooni. Stabiilsuskontroll ESP maksab aga endiselt lisaraha (9400 krooni).

Küsitavat hinda makstes saab Polo näol väga hea auto. Kui eesmärgiks on soetada võimalikult odav väikeauto, tasub esmalt kiigata endiselt pigem Škoda Fabia või Renault Clio poole.

Väikeauto, mis jätab sõites-kasutades suurema auto mulje ja maksab ka vastavat hinda.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind162 700 krooni
MootorR-3, otto, 1197 cm³
Võimsus44 kW (60 hj) 5000 p/min
Pöördemoment-
Käigukastviiekäiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus157 km/h
Kiirendus16,1 s
Kütusekulu7,3/4,5/5,5 l / 100 km
Hooldevälpvastavalt näidikule
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad2
Turvapadjad4
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.