Volkswagen
T-Crossalates 16 800
Golf VariantSoodushinnad
alates 18 508Caddy VanSoodushinnad
alates 18 730Caddy CombiSoodushinnad
alates 18 908
Volkswagen testides
- Passat kergitas lati uuele kõrgusele
- Golf nagu Golf, ainult et elektriline
- Kas reipusest piisab?
- Sõidumehe pereauto
- Tantsud super-Golfiga
- Säästlikum ja „elektroonilisem” Polo
- Üllatustevabalt hea Sportsvan
- Linnaautode elektriline tipptase
- Moodsam ja efektiivsem Touareg
- Eelkäijast efektiivsem Crafter
- Kas olla džiip või mitte olla?
- Kabriolett neljaks aastaajaks
- Passat muutus edevaks
- Touareg suure R-iga
- Auto nagu kõrbetuul
- Tiguaniga Eesti teedel
- Topeltlaetud
- Passat kiirusekummardajatele
- Sõiduautolikult maastikule
- Uus VW Tiguan: hea, aga väheüllatav
- Touareg käis kosmeetiku juures
- Üks päris hea valikuvariant
- Tulemusrikas evolutsioon
- Tõeline tööhobune
- Mitte CrossTouran, vaid SportTouran
- Ihaldusväärne, aga mitte täiuslik
- Golf Plus õpetab arvutama
- Nagu Golfi suust kukkunud
- Kaks ühes: Golf GTI
- Mugavam ja säästlikum T5
- Küps, aga kallivõitu Volkswagen Polo
- Golf Variant: kõvasti praktilisem, natuke kallim
- Uus Touareg: auto nagu rätsepaülikond
- Lõpuni lihvitud
- Amarok kirvega maad ei kaeva
- Peaaegu esindusauto
- Külmakartlik Jetta
- Uus Tiguan: nutikaid vidinaid täis
- Uus Põrnikas: sportlikum ja praktilisem
- Vana tuttav värskes rüüs
- Linnaautost asjalikult
- Crafteriga seinast üles
- Kõigesööja Alltrack
- Golfi ülemvõim jätkub
- Üldiselt tagasihoidlik, veidi äärmuslik
- Peaaegu nagu sõiduauto
- Sujuvalt kiire Passat GTE
- Mis jääb puudu ideaalist?
- Suurem, aga endiselt reibas Touran
- Head geenid ja range kasvatus
- Arteon, kas luukpära-Passat või uus lipulaev?
- Kes seda ostab?
- Volkswagen Arteon: esindusluukpära, mitte üle mõistuse kallis
- Proovisõit: Polo – kas klassi uus tipp?
- Uus Golf? Tõesti või?