Volkswagen
Golf VariantSoodushinnad
alates 18 508Caddy VanSoodushinnad
alates 18 730Caddy CombiSoodushinnad
alates 18 908Golfalates 19 830
PassatSoodushinnad
alates 26 240Passat VariantSoodushinnad
alates 27 325Transporteralates 29 068
Tiguan Allspacealates 30 307
Volkswagen testides
- Passat kergitas lati uuele kõrgusele
- Golf nagu Golf, ainult et elektriline
- Kas reipusest piisab?
- Sõidumehe pereauto
- Tantsud super-Golfiga
- Säästlikum ja „elektroonilisem” Polo
- Üllatustevabalt hea Sportsvan
- Linnaautode elektriline tipptase
- Moodsam ja efektiivsem Touareg
- Eelkäijast efektiivsem Crafter
- Kas olla džiip või mitte olla?
- Kabriolett neljaks aastaajaks
- Passat muutus edevaks
- Touareg suure R-iga
- Auto nagu kõrbetuul
- Tiguaniga Eesti teedel
- Topeltlaetud
- Passat kiirusekummardajatele
- Sõiduautolikult maastikule
- Uus VW Tiguan: hea, aga väheüllatav
- Touareg käis kosmeetiku juures
- Üks päris hea valikuvariant
- Tulemusrikas evolutsioon
- Tõeline tööhobune
- Mitte CrossTouran, vaid SportTouran
- Ihaldusväärne, aga mitte täiuslik
- Golf Plus õpetab arvutama
- Nagu Golfi suust kukkunud
- Kaks ühes: Golf GTI
- Mugavam ja säästlikum T5
- Küps, aga kallivõitu Volkswagen Polo
- Golf Variant: kõvasti praktilisem, natuke kallim
- Uus Touareg: auto nagu rätsepaülikond
- Lõpuni lihvitud
- Amarok kirvega maad ei kaeva
- Peaaegu esindusauto
- Külmakartlik Jetta
- Uus Tiguan: nutikaid vidinaid täis
- Uus Põrnikas: sportlikum ja praktilisem
- Vana tuttav värskes rüüs
- Linnaautost asjalikult
- Crafteriga seinast üles
- Kõigesööja Alltrack
- Golfi ülemvõim jätkub
- Üldiselt tagasihoidlik, veidi äärmuslik
- Peaaegu nagu sõiduauto
- Sujuvalt kiire Passat GTE
- Mis jääb puudu ideaalist?
- Suurem, aga endiselt reibas Touran
- Head geenid ja range kasvatus
- Arteon, kas luukpära-Passat või uus lipulaev?
- Kes seda ostab?
- Volkswagen Arteon: esindusluukpära, mitte üle mõistuse kallis
- Proovisõit: Polo – kas klassi uus tipp?
- Uus Golf? Tõesti või?