Ford
- Transit Courieralates 16 500
- Tourneo Courieralates 17 500
- EcoSportSoodushinnad
alates 17 504 - Pumaalates 18 900
- Transit Connect Vanalates 19 200
- Focus 5dSoodushinnad
alates 19 540 - Focus 4dSoodushinnad
alates 19 940 - Focus TurnierSoodushinnad
alates 20 140
- Transit Connect Combialates 21 800
- Tourneo Connectalates 23 200
- Transit Custom alates 23 300
- Transit Chassisalates 25 200
Ford testides
- Veelgi parem Focus
- Eriti nutikas B-Max
- Nutikate lahendustega Kuga
- Fiesta ST ei vea alt
- Mondeo leidis tasakaalu
- Buss nagu sõiduauto
- Stiilne ja mugav, aga kallis
- Kõlbas Bondile, kõlbab ka lihtrahvale?
- Focus ST: kiire ja mugav
- Kugal jätkub hoogu välimusest kaugemale
- Ka üks tore auto
- Focus fokusseerib täpselt
- Kineetiline C-Max
- S-Max: sport on soontes
- Transit teeb tööst lõbu
- Väike Fiesta parandas vormi
- Ford Fiesta R2: 163 hobujõudu ja 600 000 krooni
- Hunt hundi nahas
- Transit ECOnetic koonerdab kütusega
- Transit Connect – nagu väike Transit?
- Fordi mahtuniversaalid kipuvad tippu
- Põgusalt uuendatud Mondeo
- Kõrgtehnoloogiline Focus
- Jaht parima juhitavusega mahtuniversaalile
- Uuendatud Transit sõidab odavamalt
- Ford Ranger: efektselt asjalik
- Mikromootoriga Focus: suur juba enne sündi
- Põnevaks läheb „sajaviiekümnelt”
- Nutikam ja hoogsam S-Max
- Mustang ... on Mustang
- C-Max paneb rõhku mugavusele
- Galaxy trumbiks on mugavus
- Uus Mustang: sportauto ka argipäevaks
- Kuidas sobib ameeriklaste lemmik Eestisse?
- Konkurentidele paras pähkel
- Neile, kes armastavad mugavust
- „Issi, kas see oli ralliauto?”
- Raptor ja tagurpidi loogika
- Ford Fiesta: kas eestlase jaoks liiga euroopalik?