Honda CR-V: buumiauto teine tulemine
ruumikus, mugavus, Elegance-varustustase nadi mootorivalik, kiirendus, küsitavused nelikveo osas
Honda menudžiip CR-V läbis põgusa mudeliuuenduse, mis tähendab täiendusi varustuses ja diiselmootori ajutist kadumist valikust.
Väliselt on uuenenud mudelit vanast raske eristada, kui tegu pole nn aeropaketiga tippmudeliga nagu fotodel. Baasmudel on vanale väliselt tunduvalt sarnasem.
Sõitjateruumis puudutavad muudatused peamiselt parema varustusega mudeleid. Enamikul CR-V-del on nüüdsest rehvirõhu kontrollsüsteem, USB-pistik, käiguvahetusnäidik (manuaalkäigukasti puhul) ja infotabloo näidikuplokis nagu teistel uuematel Hondadel.
Ostjate jaoks kehvem uudis on diiselmootori puudumine valikust kuni maikuuni. Selle ajani pakutakse vaid kaheliitrist bensiinimootorit, mis proovisõiduautol oli ühendatud automaatkäigukastiga. See liigutab džiipi sujuvalt, kuid võiks natuke kiirem olla (0–100 km/h aeg 12,2 s).
CR-V vedrustus töötab mugavalt ja vaikselt. Teemüra kostub sõitjateni meeldivalt vähe, kuigi lumemärjal teel oli seda keeruline täpselt hinnata. Endiselt on CR-V trumbiks praktiline sõitjateruum – avarus valitseb ka tagaistmel ning pakiruumi saab vastava riiuli abil transpordivajadustele sobivaks sättida.
Mõningaid küsitavusi tekitas lumisel teel sõites Honda nelikveo rakendumine. Esmalt kippus auto kurvis gaasivajutusel korraks otse minema nagu esiveoline sõiduk, misjärel rakendusid töösse tagarattad ning alajuhitavus kadus. CR-V tagaveo rakendumisest oleme varem kirjutanud liivasel maastikul sooritatud sõidukatsetega seoses (AL 31, 2007).
Uue CR-V hinnad algavad 369 000 kroonist, kuid baasmudelil on varustusest puudu nii kiirushoidik, istmesoojendused, kahetsooniline kliimaseade, udutuled kui ka valuveljed. Makstes kõigest 9000 krooni rohkem (Elegance-varustus), saab kõik need lisad ning mõne veel pealekauba. Automaatkäigukast lisab omakorda 24 000 krooni.
korralik, kuid kesise mudelivalikuga linnadžiip, mis püsigu maastiku asemel pigem teedel.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind402 000 krooni |
MootorR-4, otto, 1997 cm³ |
Võimsus110 kW (150 hj) 6200 p/min |
Pöördemoment192 Nm 4200 p/min |
Käigukastviiekäiguline automaatkäigukast |
Tippkiirus177 km/h |
Kiirendus12,2 s |
Kütusekulu11,1/6,8/8,4 l / 100 km |
Hooldevälp- |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |