Honda CR-V: buumiauto teine tulemine

ruumikus, mugavus, Elegance-varustustase nadi mootorivalik, kiirendus, küsitavused nelikveo osas

Honda menudžiip CR-V läbis põgusa mudeliuuenduse, mis tähendab täiendusi varustuses ja diiselmootori ajutist kadumist valikust.

Väliselt on uuenenud mudelit vanast raske eristada, kui tegu pole nn aeropaketiga tippmudeliga nagu fotodel. Baasmudel on vanale väliselt tunduvalt sarnasem.

Sõitjateruumis puudutavad muudatused peamiselt parema varustusega mudeleid. Enamikul CR-V-del on nüüdsest rehvirõhu kontrollsüsteem, USB-pistik, käiguvahetusnäidik (manuaalkäigukasti puhul) ja infotabloo näidikuplokis nagu teistel uuematel Hondadel.

Ostjate jaoks kehvem uudis on diiselmootori puudumine valikust kuni maikuuni. Selle ajani pakutakse vaid kaheliitrist bensiinimootorit, mis proovisõiduautol oli ühendatud automaatkäigukastiga. See liigutab džiipi sujuvalt, kuid võiks natuke kiirem olla (0–100 km/h aeg 12,2 s).

CR-V vedrustus töötab mugavalt ja vaikselt. Teemüra kostub sõitjateni meeldivalt vähe, kuigi lumemärjal teel oli seda keeruline täpselt hinnata. Endiselt on CR-V trumbiks praktiline sõitjateruum – avarus valitseb ka tagaistmel ning pakiruumi saab vastava riiuli abil transpordivajadustele sobivaks sättida.

Mõningaid küsitavusi tekitas lumisel teel sõites Honda nelikveo rakendumine. Esmalt kippus auto kurvis gaasivajutusel korraks otse minema nagu esiveoline sõiduk, misjärel rakendusid töösse tagarattad ning alajuhitavus kadus. CR-V tagaveo rakendumisest oleme varem kirjutanud liivasel maastikul sooritatud sõidukatsetega seoses (AL 31, 2007).

Uue CR-V hinnad algavad 369 000 kroonist, kuid baasmudelil on varustusest puudu nii kiirushoidik, istmesoojendused, kahetsooniline kliimaseade, udutuled kui ka valuveljed. Makstes kõigest 9000 krooni rohkem (Elegance-varustus), saab kõik need lisad ning mõne veel pealekauba. Automaatkäigukast lisab omakorda 24 000 krooni.

korralik, kuid kesise mudelivalikuga linnadžiip, mis püsigu maastiku asemel pigem teedel.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind402 000 krooni
MootorR-4, otto, 1997 cm³
Võimsus110 kW (150 hj) 6200 p/min
Pöördemoment192 Nm 4200 p/min
Käigukastviiekäiguline automaatkäigukast
Tippkiirus177 km/h
Kiirendus12,2 s
Kütusekulu11,1/6,8/8,4 l / 100 km
Hooldevälp-
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad4
Turvapadjad8
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.