Mitte ainult ilus

mahukas ja nutikate lahendustega pakiruum, disain, sõiduomadused segasevõitu nupustik, jalaruum taga

Suur pakiruum ning nutikad lahendused selles teevad universaalkerega Astrast omas klassis praktilisuse poolest liidri.

Astra Sports Toureri 500–1550liitrine pakiruum on omas klassis parimate hulgas ning ületab maksimaalses asendis napilt isegi suurema venna Insignia oma. Hea uudis on seejuures, et lahmakas kaubaveoruum pole ära rikkunud Astra disaini, pigem näeb universaalkere luukpärast välja kaunimgi.

Ent liitrid pole ainsaks mõõdupuuks, mille järgi Sports Tourerit praktiliseks võib pidada. Kui mõni tootja toob oma odavamate mudelite juures endiselt uhkusega välja allaklapitavaid tagaistmete seljatugesid, siis Astra juures on viitsitud veidi kaugemale mõelda. Nimelt saab selles istmed alla kallutada ilma enese vaevalise väänamiseta, et jõuda seljatugede küljes asuvate hoobadeni – Astral piisab nupuvajutusest pakiruumi tagaosas ning seljatoed kalduvad ise maha. Edasi: surumine pakiruumi kattele paneb selle liikuma üles ja poolenisti eest: see lihtsustab asjade laadimist ega nõua poolest kerest autosse ronimist, et katet uuesti peale tõmmata. Ning autos on olemas spetsiaalne sahtel, kuhu seda katet vajadusel paigutada. Muidu kipub see ikka autos/garaažis/esikus jalus tolknema.

Põlveruumi võiks enam olla

Nagu luukpära-Astragi puhul võib kiita sõitjateruumi kvaliteetset üldilmet ning vähest mürataset – juht ja kaassõitja tunnevad end Astras kui suurema klassi autos. Miinustena saab aga kirja panna segaduse keskkonsoolil. Maksimaalse varustuse puhul, nagu proovisõiduautodel, on sealt õigete nuppude leidmisega tegu. Samuti mõningase kitsikuse tagumisel istmel – paljud rivaalid pakuvad põlveruumi enam.

Väga hea on seevastu Opeli FlexRide reguleeritav vedrustus. Kolm seadistust mugavast sportlikuni erinevad üksteisest väga selgelt ning pakuvad tõepoolest kehval teel eriti sujuvat või siis kurvides nauditavalt konkreetset sõitu.

Sports Toureri hinnad algavad 15 000 eurost (235 000 krooni) luukpära 14 200 euro (222 000 krooni) vastu ning kuigi varustuses on palju tarvilikku juba olemas, tuleb lisa maksta näiteks tagumiste elektriakende, pardaarvuti, udutulede ning enamiku nutikate vidinate (baasversioonil isegi pakiruumi katte) eest.

Ilus ja suure pakiruumiga pereauto, millega on hea sõita. Kõiksugu väärt vidinad tulevad aga lisaraha eest.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind19 740 eurot (308 864 krooni)
MootorR-4, otto, 1364 cm³
Võimsus103 kW (140 hj) 4900–6000 p/min
Pöördemoment200 Nm 1850 - 4900 p/min
Käigukastkuuekäiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus200 km/h
Kiirendus10,5 s
Kütusekulu8,2/4,9/6,2 l / 100 km
Hooldevälpnäidiku järgi
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad2
Turvapadjad4
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.