Corsa koonerdab varustusega

sõidumugavus, palju lisasid baasvarustus, hind

Opel uuendas oma väikeautot Corsa juba teist korda. Kui eelmise mudeliuuenduse fookuses oli tehnika, siis sel korral kosmeetika.

Muudatused on siiski tagasihoidlikud ja märgatavad vaid siis, kui vana mudel uue kõrvale parkida. Uued on esilaternad, kaitseraud ja iluvõre, pisut on kõpitsetud sisemust ja muudetud varustust. Kõige edevamate võimalustena pakub Opel Corsale kapoti- ja katusetriipe, valgeid või musti valuvelgi ning erivärvilisi sisepolstreid.

Jama varustusega

Millele firma ise eriti ei osuta, on tõik, et Corsa uus baasmudel Selection on varustusest peaaegu täiesti lage. 10 573 euro eest saab kolm ust, ABSi ja kaks turvapatja. Järgmine tase Enjoy maksab alates 12 002 eurost ja lisab 20 hj, kesklukustuse, elektrilised klaasitõstukid ja kiirushoidiku. Stabiilsuskontrolli, külgmisi turvapatju ega raadiot Enjoyl pole. Rivaalidel aga küll. Eratarbeks Corsat ostes tasub seega kaaluda ainult varustustasemeid Sport ja Cosmo, aga siis tuleb arvestada baashindadega alates vastavalt 13 906 ja 14 560 eurost.

Kui hädad hinna ja varustusega kõrvale jätta, on Corsa kasutusomadustelt tegelikult täiesti pädev auto. Testitud 1,4liitrine versioon (100 hj) jättis täiesti piisava mulje, kuigi maanteel kipub juht vaistlikult käigukangiga kuuendat käiku otsima. Aga seda pole. Vedrustus töötas meeldivalt pehmelt ja mugavalt isegi 17tollistel velgedel, mis on väikeauto kohta tubli näitaja. Sama ei saa öelda ebamugavate istmete kohta. Kindlasti tasuks vältida lisatasu eest pakutavat sportvedrustust, mis veeremugavuse tuksi keerab. Rool on Corsal nagunii täiesti ebasportlik ja nõuab maanteekiirusel sagedasi suunakorrektsioone.

3,5liitrine kulu

Kui teisi mootoreid timmis Opel ökonoomsemaks eelmise mudeliuuendusega, siis nüüd käidi täiendavalt üle ekstrasäästlik ecoFLEX-diisel. Kõige ökonoomsem Corsa tarvitab nüüd keskmiselt vaid 3,5 l / 100 km kohta ja maanteel suisa 3,1 liitrit! Samas kiirendab see tänu 95 diislihobusele 12,3 sekundiga „sajani”. EcoFLEX mudeli hinnaks märgitakse Sport-varustuses aga juba 16 931 eurot.

kasutusomadustelt pädev väikeauto, mille odavamad versioonid on turva- ja mugavusvarustusest peaaegu lagedad.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind12 508 eurot (195 708 krooni)
MootorR-4, otto, 1398 cm³
Võimsus74 kW (100 hj) 6000 p/min
Pöördemoment130 Nm 4000 p/min
Käigukastviiekäiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus180 km/h
Kiirendus11,9 s
Kütusekulu7,1/4,6/5,5 l / 100 km
Hooldevälp30 000 km
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad2
Turvapadjad2
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.