Veel praktilisem, veel koledam
mugav, mahukas, sitke ja säästlik mootor disain, raskelt eemaldatav vahesein, rehvimüra
Renault Kangoo pikaks ja kõrgeks venitatud versioon Maxi näeb oma hiiglasliku telgede vahe ja pisikeste ratastega veider välja, kuid see-eest mahutab tõeliselt palju!
Paari aasta eest Kangoost kirjutades andsime sellele viiest võimalikust lausa 4,5 tähte ning kiitsime Renault’ väikekaubikut kui peaaegu ideaalset. Nüüd müüakse seda ka Maxi-versioonis. Ehk 38,4 sentimeetri võrra pikemana – lisandunud on see telgede vahele ning ühtlasi tähendab tuntavat kasvu siseruumi mahus.
Auto välimusele pole need lisasentimeetrid just kasuks tulnud, kuid keskmine väikekaubikuostja peab silmailust praktilisust kindlasti olulisemaks ning siin on Kangoo tõesti tasemel. Lisaistmeteta versioon võib mahutada kuni 4,6 m³ kaupa, meie proovitud viieistmeline kuni 3,4 m³. Sõltuvalt versioonist on kandevõime u 750–830 kg. Tagumisi istmeid saab ka kokku klappides eest tõsta, kuid veidi toore lahendusena tuleb kaubaruumi sõitjatest eraldava võreseina (lisavarustus) äravõtmiseks välja otsida mutrivõtmed. Kindlasti saaks asja lahendada ka kiirkinnitustega. Praegusel juhul ei mahu väliselt hiiglasemõõtu Kangoo pakiruumi meeste jalgrataski mitte, isegi kui sel esiratas küljest võtta! Näiteks luukpärakerega Honda Civicuga on jalgratast kergem kaasa võtta, paigutades selle tagaistmete ette.
Kangoo sõidab mugavalt, kuid mitte eriti vaikselt, rehvimüra on maanteekiirusel palju. Jõuallikatest pakutakse 1,6liitrist otto- ning kolmes võimsuses 1,5liitrist diiselmootorit. Neist võimsama 110hobujõulise kohta võib küll peaaegu ainult kiidusõnu öelda. Erinevalt teistest töötab see kuuekäigulise manuaalkäigukastiga koos (teistel viiekäiguline) ning pisikesest kubatuurist hoolimata jaksab kobakat autot ka koormaga sitkelt vedada, pardaarvuti järgi vaid viis-kuus liitrit kütust neelates. Ainult kohaltminekul peab tähelepanelik olema ning harjumuslikust enam gaasipedaali vajutama, sest tühikäigu lähedal jääb jõust küll puudu.
Diisliga kahekohalise Kangoo Maxi saab kätte 16 300 euroga, aga kui soovite juba vähegi mõistlikku varustust, tuleks juurde valida 1400eurone Pack Clim varustusepakett, sest nagu sarnastel kaubikutel tavaks, baashinnaga autod on kõikidest lisadest puhtaks kooritud. Viiekohalise, võimsama diisliga ja sõiduautoliku varustusega Kangoo Maxi puhul kerkivad hinnad juba 20 000 euro juurde.
asjalik tööauto, aga sobib ka pereautoks. Hea varustuse ja võimsama mootori korral kisub hind kõrgeks.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind18 950 eurot |
MootorR-4 diisel, 1461 cm³ |
Võimsus80 kW (109 hj) 4000 p/min |
Pöördemoment |
Käigukast6käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus170 km/h |
Kiirendus12,3 s |
Kütusekulu6,4/5/5,5 l / 100 km |
Hooldevälpteadmata |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad1 |