Kõige praktilisem Cruze
disain, hind, praktilisus ebakõlad varustuses, mõned sisustusmaterjalid
Chevrolet Cruze’i universaal esindab aktiivse eluviisiga ostjate jaoks niivõrd olulist keretüüpi, et mõneti on suisa kummaline, miks see end nii kaua oodata lasi.
Lausa nii kaua, et koos universaalkere tulekuga räägitakse isegi kogu mudelirea kergest facelift’ist. Eest tunneb uuendatud Cruze’i ära kaheosalisel iluvõrel paiknevate horisontaalribade ning muudetud udutule pesade järgi kaitserauas.
Ühtlasi täiendati mootorivalikut, lisades nimekirja 1,4liitrise turboga bensiinimootori (140 hj) ja 1,7liitrise diiseljõuallika (130 hj). Mõlemad ühilduvad vaid kuueastmelise manuaalkäigukastiga, pakkudes tehaseandmetel suurepärast ökonoomsust – keskmiselt vastavalt 5,7 ning 4,5 l / 100 km. Proovisõitu sai teha diisliga: mootoril jaksu jätkub ning sõit sujub seetõttu küllaltki reipalt. Tunne on tegelikult paremgi, kui tehnilistes andmetes kirjeldatud numbreid vaadates võiks arvata.
Endiselt soodne
Siiski tuleb ostjatel seoses sellesama diiselmootoriga alla neelata üks mõru pill. Nimelt lisab jõuallika muutus võrreldes 1,6liitrise baasmootoriga auto hinnale tervelt 3700 eurot. Kiita pole olukord ka bensiini rüüpava 1,4liitrise puhul, mis oma maksumuselt võtab sisse kalleima ottomootori positsiooni. Seega võib kokkuvõtteks öelda, et hoolimata 11 854eurosest baashinnast (maaletooja soovituslik soodushind) maksab asjaliku jõuallikaga ning korralikult varustatud Cruze SW vähemalt 16 000 – 17 000 eurot. Siiski jääb ka säärane hinnatase enamiku konkurentide omast allapoole.
Soovi korral leiab muidugi lisavarustuse nimekirjast veel piisavalt asju, millele raha kulutada. Eraldi märkimist vääriks nendest ehk uudne info- ja meelelahutussüsteem MyLink, mis oskab teie nutitelefoni sisu kuvada seitsmetollisel puutetundlikul värviekraanil. Kuidagi aga ei saa jätta nurisemata istmesoojenduste puudumise üle. Tegelikult on need küll valikus olemas, kuid saadaval vaid kõrgeimal varustustasemel, mida kõigile mootoritele üldse ei pakutagi.
See öeldud, peab lõpetuseks tõdema, et Cruze SW on tegelikult igati praktiline auto. Pakiruum mahutab tavaolekus 500 l, istmete allaklappimise järel saab seda suurendada 1478 liitrini. Asjalikkust lisavad katteruloo istmepoolses servas paiknevad laekad, mitmed panipaigad ja kinnitusaasad. Sõitjateruum vastab sõiduki hinnaklassile ega hiilga millegi ekstravagantsega. Sõit sujub sobiva mootori korral muretult ning peaks tänu jäigapoolsele vedrustusele lõbu pakkuma eelkõige entusiastlikuma stiiliga juhtidele.
praktiline pereauto, mis tänu suurepärastele garantiitingimustele ja mõistlikule hinnale sobiks hästi ka ettevõtete autoparki.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind17 658 € |
MootorR-4, diisel, 1686 cm³ |
Võimsus96 kW (130 hj) / 4000 p/min |
Pöördemoment300 Nm |
Käigukast6käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus200 km/h |
Kiirendus10,4 s |
Kütusekulu5,4/4,0/4,5 l/100 km |
Hooldevälpteadmata |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad2 |
Turvapadjad8 |