Kõrgel tasemel pereauto

disain, ruumikus, kvaliteet, mugavus, pikk garantii ebamäärane roolitunnetus

Küllalt raske on ühelt väikekeskklassi universaalilt soovida enamat, kui Hyundai i30 CW pakub.

Pakiruum mahutab 528 liitrit ning peidab oma põranda all veel tervet laegaste süsteemi, kuhu mõnus pista pisemaid esemeid. Kui tagaiste alla pöörata, ja see käib lihtsalt, kasvab maht 1,6 kuupmeetini.

Mahukas pakiruum ei ole toonud ohvreid disainile ega ruumikusele. Universaal i30-s tunnevad nii esi- kui ka tagaistmel sõitjad mugavalt ja kujustuse läbiv lainemotiiv jätkub loogliselt ka auto pakiruumi osal.

Sõitjateruumi kujustus sarnaneb i30-le, mida on Autoleht varem proovinud (lugu on leitav kodulehelt), mistõttu detailidesse siinkohal ei lasku. Lühidalt kokkuvõetuna saab seda iseloomustada kui mugavat ja kvaliteetset.

Baasvarustus katab põhivajadused ja natuke enamgi, näiteks sisalduvad seal ka istmesoojendused ja konditsioneer ning ka Flex Steeri nimeline rooliüsteem, mis võimaldab roolikeeramise nupuvajutusega kergemaks või raskemaks timmida. Ja muidugi ka viieaastane läbisõidupiiranguta garantii. Odavaim, 15 990 eurot maksev, i30 universaal liigub 100hobujõulise bensiinimootori jõul.

Esiplaanil mugavus

Prooviauto, 1,6liitrise, 128 hobujõudu arendava diiselmootoriga tuleb hinnakirja kallimast otsast, madalaima varustustaseme korral maksab säärane 19 290 eurot. Viimistletud käiguomadustega diisel annab oma 260njuutonmeetrise pöördemomendi toel universaalile reipa mineku üpris väikese kütusekulu hinnaga – tootja teatel keskmiselt 4,2 liitrit sajale kilomeetrile.

Sõiduomadustest on esiplaanil mugavus, i30 sõidab sujuvalt ja pingevabalt, mida ilmselt sellise auto ostjad ülekõige ootavadki. Juhitavus on kindel, kuid kindlasti mitte sportlik. Sõiduomaduste suurimaks miinuseks saab lugeda roolitunnetuse, mis ka Flex Steeri kõige sportlikumas seades jääb ebamääraseks.

kõrgel tasemel pereauto, millele on raske midagi olulist ette heita.

Hind ja varustus

Disain

Sõitjateruum

Mootor ja jõuülekanne

Sõiduomadused

Tehnilised andmed
Hind19 290 eurot
MootorR-4, diisel, 1582 cm³
Võimsus94 kW (128 hj) 4000 p/min
Pöördemoment260 Nm 1900 - 2750 Nm
Käigukast6käiguline manuaalkäigukast
Tippkiirus193 km/h
Kiirendus11,2 s
Kütusekulu5,0/3,8/4,2 l / 100 km
Hooldevälpteadmata
Varustus
ABSolemas
ESPolemas
Roolivõimendiolemas
Kesklukustusolemas
Konditsioneerolemas
Istmesoojendusolemas
Valueveljedolemas
Cd-mängijaolemas
El. aknad4
Turvapadjad9
Otsing salvestatud.
Edaspidi leiad selle otsinguväljalt.