Moodsam ja efektiivsem Touareg
Volkswagen Touareg sai uuenduskuuri käigus värskema välimuse, rikkalikuma varustuse ja sõidab nüüd ka ökonoomsemalt.
Nagu selliste mudeli elukaare keskel toimuvate väiksemate uuenduskuuride käigus tavaliselt vahetas ka Volkswagen Touaregil välja eesmise ja tagumise kaitseraua, radiaatorivõre, esi- ja tagalaternad, lisas uusi värvitoone ja täiendas veljevalikut. Touaregi puhul saab öelda, et pakett toimib – sarnasusi margi uuemate mudelitega leidub nüüd rohkem ja tervik paistab moodsam.
Põgusalt uuendati ka sõitjateruumi, leidub rohkem võimalusi värvide ja materjali valikuks, varem punaselt valgustatud nupud said valge valguse. Üldmulje ei ole muutunud, Touareg on endiselt ruumikas, mugav ja kvaliteetne.
Standardvarustuse nimekiri täienes muuhulgas avarii korral tööle hakkava automaatpidurdiga, mis takistab löögi saanud Touaregi paiskumist järgmisse kokkupõrkesse. Lisavarustusest olgu märgitud autost n-ö pealtvaadet (kaamerad ees, taga ja küljepeeglites) pakkuv süsteem, mis osutub kasulikuks nii manööverdamisel linnatingimustes kui ka maastikusõidul. Loetelu võib jätkata adaptiivse kiirushoidiku, automaatsete kaugtulede ja kõige muuga, mida moodsal ajal suurte džiipide klassis ikka pakutakse.
Mootoritest läbis suurima muutuse V-6 diisli võimsam versioon, see arendab varasema 245 hobujõu asemel 262 ning 550 njuutonmeetri asemel 580, keskmine kütusekulu langes aga tootja teatel 7,2 liitrilt sajal kilomeetril 6,6-le. Mootor käitubki täpselt nii, nagu numbrid lubavad oletada: jõuliselt, aga samas langevad ühtlasel mõistliku kiirusega sõidul pöörded säästlikult madalale. Muide, see 6,6 l / 100 km märgib ka V-6 diisli 204hobujõulise versiooni keskmist kütusekulu.
Madalama kütusekulu taga seisab muuhulgas parem aerodünaamika, samuti uuendatud kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis gaasipedaali vabastamisel lülitub mootorist lahti ja laseb autol vabalt veereda. See võimaldab inertsi paremini ära kasutada, kuid samas nõuab sagemini piduripedaali kasutamist. Valikus leiduvad veel 380hobujõuline bensiinihübriid ja 340hobujõuline V-8 diisel.
Sõiduomadused uuenduskuuri käigus ei muutunud, maanteel liigub Touareg endiselt mugavalt ja maastikul esineb võimekalt (pakutakse kahte tüüpi nelikvedu, üks neist varustatud aeglustiga). Haagise veovõime ulatub 3,5 tonnini.
Uuendatud, meil novembris müügile jõudva Touaregi hinnad algavad 50 665 eurost (204 hj diisel), mis tähendab vana mudeli praeguse hinnaga võrreldes umbes 8200 eurot rohkem.
Uuenduskuur Touaregi juures midagi radikaalset ei muutunud, välimus on värskem, varustust rohkem ja kütusekulu madalam.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind52 894 eurot |
MootorV-6 diisel, 2967 cm³ |
Võimsus193 kW (262 hj) 3800–4400 p/min |
Pöördemoment580 Nm 1750–2500 p/min |
Käigukast8 käiku, automaatne |
Tippkiirus7,3 s |
Kiirendus225 km/h |
Kütusekuluk 6,6 l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |