Värskem ja säästlikum Audi A6
Peenlihvi saanud Audi A6 näeb moodsam välja ning sõidab ökonoomselt.
Värskendatud välimust saab iseloomustada kui täpset ja intelligentset. Üksikasjalikumalt puudutavad uuendused kaitseraudu, esi- ja tagalaternaid, eesmist õhuvõttu, väljalaskeavasid ja lävekarpe. Lisade hulgast saab valida leedidel töötavad esilaternad.
Põgusalt uuendati ka sõitjateruumi, kuid üldiselt võttes on seal kõik tuttav: ruumi jätkub ligemale kolmemeetrise telgede vahega autos piisavalt, materjalid on noobelmargile kohased ning info- ja meelelahutussüsteem kõrgel tasemel.
Uuendatud mootorivalik koosneb kolmest bensiini- ja viiest diiselmootorist võimsusvahemikus 150–333 hobujõudu, käigukaste saab valida kolme seast (seitsme- ja kaheksakäigulised automaatsed ning manuaalne) ning lisaks ka esi- ja nelikveo vahel.
Esiveolist prooviautot viis edasi kaheliitrise töömahuga 190hobujõuline turbodiisel kombineerituna seitsmekäigulise S tronicuga. Keskmiseks kütusekuluks annab tootja sellel 4,2 l / 100 km, maanteel ja linnas vastavalt 3,9 ja 4,7 liitrit.
Ei arvanudki, et väikese läbisõiduga auto suudab talverehvidega mõne plusskraadi juures ning lakkamatus vihmasajus saavutada samaväärsed tulemused tehaseandmetega, kuid säästlikkuses veenis A6 küll. Mõõtsime maanteekulu ja see tuli umbes paarisajakilomeetrise sõidu tulemusena 4,9 liitrit saja kilomeetri kohta. Nagu alati: eesmärk ei olnud maksimaalse säästu tagaajamine, vaid tavaline sõit. Näiteks tuli teha palju möödasõite, sest pühadeeelne Tallinna-Pärnu maantee oli veokitest ülekoormatud jne.
Mootor väärib kiitust ka mitmes muus mõttes: viimistletud käiguomadused, kiire reaktsioon gaasivajutusele ja sujuv koostöö käigukastiga.
1,7tonnise tühimassiga ja ligemale viie meetri pikkune A6 on pikkade vahemaade läbimiseks ideaalilähedane auto: vaikne, mugav ja stabiilne, samas pakub eeskujulikku sõidutunnetust. Ehkki suhteliselt kerge, tundub Audi A6 ikkagi palju kergema autona, kui on tegelikult, isegi talverehvidega varustatuna ei saa rääkida tuimusest.
Uuendatud A6 hinnakiri stardib 39 000 eurost, mille eest saab 190hobujõulise bensiinimootori (1,8 TFSI) ja manuaalkäigukastiga mudeli, mis ühtlasi tähendab noobelmarkide seas väga head pakkumist. Tõsi, tuleb arvestada, et baasmudeli (ja mitte ainult selle) hinnas sisalduva varustuse loetelu ei ole küllap paljude jaoks piisav. Näiteks ka nende jaoks, kes soovivad esiistmete soojendust ja kiirushoidikut.
Meeldiva välimuse ja tasemel sõiduomadustega auto, mille baasvarustus jätab soovida.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind44 000 eurot |
MootorR-4 diisel, 1968 cm³ |
Võimsus140 kW (190 hj) |
Pöördemoment400 Nm |
Käigukast7 käiku, automaatne |
Tippkiirus232 km/h |
Kiirendus8,2 s |
Kütusekulu4,7/3,9/4,2 l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |