Mõistlikult sportlik Pulsar
Nissan Pulsari 190hobujõuline versioon peaks sobima hästi neile, kes tahavad sportlikkuse ühendada mugavusega.
Võimsaim Pulsar sõidab vilkalt ja pakub piisavalt sõidutunnetust, täites seejuures tingimusteta ka pereauto rolli: parasjagu mugav, külluslikult ruumikas ja mõistliku kütusekuluga.
190hobujõulise Pulsari mitte ülearu koleerilist iseloomu peegeldab hästi ka välimus. Nissan ei kujundanud Pulsarist mingit tänavakraaklejat. Kes pisiasju, nagu erilised veljed, veidi teistsugused esilaternad ja kroomitud summutiotsad, tähele ei pane, ei pruugi Pulsari sportlikest võimetest midagi teada.
Sõitjateruumis säilis Pulsari peamine pluss, ruumikus. Sportlik versioon on sama praktiline ja mugav kui tavamudel. Ka interjööris jääb mudeli sportlikkuse esitamine diskreetseks.
Hoopis teine jume ilmneb aga käänulisel asfaltteel, kus 1,3tonnise tühimassiga luukpära kiiresti juhile päikese välja toob. Tavamudeliga võrreldes ümberhäälestatud roolivõimendi pakub üsna otsekohest tagasisidet. Sportlikumas seades on ka kõik neli amortisaatorit ning esivedrud, kere muudeti jäigemaks. Kõik see tähendab, et kiireim Pulsar kaldub kurvides mõõdukalt ja kontrollitult ning reageerib juhi tegevusele täpselt.
Tõesti, Pulsar ei ole n-ö kuumade luukpärade seltskonnas see kõige sportlikum, aga siiski piisavalt vahetu, et pakkuda sõidulusti sõna paremas tähenduses. Samas ei ole mingi probleem keerata sport-Pulsariga ka kruusateele, see ei sõida seal nii mugavalt kui tavamudel, kuid siiski täiesti talutavalt.
1,6liitrise mootori võismsustipp saabub 5600-l pöördel minutis, maksimaalne pöördemoment 240 njuutonmeetrit jääb vahemikku 1600–5200 pööret minutis. Praktika kinnitab teooriat: igapäevasteks asjatoimetusteks ei pea mootorit sugugi pöördesse ajama, jõuline kiirendus on tagatud juba madalatel töökiirustel, kõrgematel muutub jõuallikas sportlikult elavaks ja mängib hästi kokku tervikuga. Vaid käiguvahetus võiks olla täpsem. 0–100 km/h teeb Pulsar 7,7 sekundiga. Keskmiseks kütusekuluks teatab tootja 5,7 liitrit sajale kilomeetrile.
Odavaimast tavamudelist maksab sportlik Pulsar 6500 eurot rohkem ehk 21 490 eurot. Olemuselt lähedase, 180hobujõulise Seat Leon FR-i eest küsitakse 20 990 eurot. Volkswagen Golf GTI ja sellelaadsetega pole põhjust 190hobujõulist Pulsarit võrrelda, sest need on võimsamad, loomult sportlikumad ja ka kallimad.
Õnnestunud sportlik igapäevaauto: piisavalt kiire, piisavalt mugav ja praktiline.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind21 490 eurot |
MootorR-4 otto, 1618 cm3 |
Võimsus140 kW (190 hj) |
Pöördemoment240 Nm |
Käigukast6 käiku, manuaalne |
Tippkiirus217 km/h |
Kiirendus7,7 s |
Kütusekulu7,6/4,6/5,7/ l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |